vineri, 23 aprilie 2010

Passion-night-horrors


Lesuri de vise si margini de cosmaruri. Port pe brate acum ganduri vlaguite si cadavre de amintiri si ma indrept nesigur in odai din ce in ce mai obscure. Totul in jur e pestilential si murmura a ruine. Mi-am aflat infernul: nu este acea liniste ce te umple de beatitudine si meditatie, ci iti inabusa pieptul si ochii cu cenusa iar ce este mai groaznic in infatisare, se dezleaga de ziduri, de bolta, chipuri infricosatoare de strigoi a caror agonie o simti din plin cum iti urla in plamani si te asfixiaza cu spaime. Apoi repejor, precum intr-un joc de iele, iti ard ochii si inmarmurit de aratari clipesti. Aburii se leaga in mod misterios si alchimic, spasmofilic in ferestre, usi, cortine si icoane. Psihozele au inceput sa ma loveasca, plesnindu-ma peste ochi, biciuindu-ma pe strada, batjocorindu-ma la tot pasul, umplandu-mi asternuturile si caietele, sorbindu-mi avide din ciorba si purtandu-mi zdrentele.
Totul devine un circ al absurdului si al grotescului. Dar nu mainile mele se confeseaza, nu e asta glasul meu, ci un tipat ce loveste in mine, sfichiindu-ma si trepanandu-ma pana la submersie totala in onirism. Ce leacuri ma vor dezlega in aceste ceasuri tarzii...

Un comentariu: